Piątek 28 kwietnia 2017               Imieniny: Waleria, Ludwik, Paweł
Spis treści
SZPITAL
POLITYKA JAKOŚCI SZPITALA
PRZEWODNIK PACJENTA
OFERTY PRACY
PRZETARGI - UWAGA! od 25.04.2012 na bip.obrzyce.eu
DOFINANSOWANIA
WYPOCZYNEK
KARTY HISTORII
POCZTA
CIEKAWE LINKI
CHOOSE LANGUAGE
SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE

Samodzielny Publiczny
Szpital dla Nerwowo
i Psychicznie Chorych
w Międzyrzeczu

ul. Poznańska 109
66-300 Międzyrzecz

tel. 95 7428700
fax. 95 7428701

sekretariat@obrzyce.eu

NIP: 596-15-22-446
REGON: 000290133

Wpisz swój adres email.
- Aktualności
dopisz















Skargi i wnioski


                                                 Drodzy Pacjenci !

Pragniemy poinformować, że na terenie naszego szpitala działa Rzecznik Praw Pacjenta  Szpitala. 
Został on powołany dla Was, aby pomagać Wam w sytuacji:

- gdy potrzebujecie pełnej informacji dotyczącej zasad korzystania z systemu opieki zdrowotnej,
- gdy macie wątpliwości, które pojawiły się w czasie korzystania z naszych usług medycznych,
- w przypadku chęci zgłoszenia wniosku ,skargi lub problemu.

Kiedy pojawią się z Waszej strony konkretne pytania dotyczące procesu leczenia, kierujcie je do lekarza prowadzącego.
Z wszystkimi innymi wątpliwościami lub problemami, które pojawią się podczas Waszego pobytu lub Waszej rodziny w naszej placówce, możecie zwrócić się natychmiast do Rzecznika Praw Pacjenta.
Funkcję Rzecznika Praw Pacjenta w naszym szpitalu pełni Pani mgr Wioleta Kotwas.
Pozostaje Ona do Waszej dyspozycji, pomoże wyjaśnić wątpliwości, również życzliwie wysłucha, codziennie
w godzinach od 07.00 do 15.30.
Zwracajcie się do Rzecznika ilekroć czujecie taką potrzebę.
Drogę do jego pokoju wskażą Wam wszyscy pracownicy naszego szpitala.

 

                           Aktualny kontakt z Rzecznikiem Praw Pacjenta

                                               mgr Wioleta Kotwas

  osobiście: w budynku Administracji Szpitala                                    

  telefonicznie: tel. 95 742 87 16


  e-mail: wkotwas@bpp.gov.pl

  od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 15.30

 

                                    Biuro Praw Pacjenta przy Ministrze Zdrowia

                                         BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Rzecznik Praw Pacjenta: Krystyna Barbara Kozłowska
ul. Aleja Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa

Bezpłatna infoliniadla telefonów stacjonarnych i komórkowych:  800-190-590
 (pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00)

połączenia z tel. komórkowych (płatne wg stawek operatora):
(22) 833- 08-85
(22) 635- 59-96

                                  Oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta:

                                                       www.bpp.gov.pl

 

 

 

Ponadto skargi i wnioski mozna składać do następujących instytucji

 

1. Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

Sekcja ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców
Tel. 68 328 76 77 lub 68 328 76 76

Nr infolinii: 194 88, adres e-mail: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl

strona internetowa oddziału: www.nfz-zielonagora.pl

___________________________________________________

 2               Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
                                   w Warszawie

                            Aleja Solidarności 77
                              00 - 090 Warszawa

                            infolinia obywatelska

                                    800 676 676

centrala (+ 48 22) 55 17 700
fax (+ 48 22) 827 64 53

strona www.brpo.gov.pl

 Pełnomocnik Terenowy we Wrocławiu
(dla woj. dolnośląskiego, lubuskiego, opolskiego)

ul. Wierzbowa 5
50 - 056 Wrocław
sekretariat (+ 48 71) 34 69 115
fax (+ 48 71) 34 34 325

_____________________________________________________________

3.                                        Ministerstwo Zdrowia

Departament Nadzoru, Kontroli i Skarg
ul. Długa 38/40
Marcin Brzozowski - z-ca dyrektora
Numer pokoju: 227

Telefon:

(22) 53-00-280

Fax:

(22) 635-56-17

Bezpośredni kontakt w sprawie skarg i wniosków
Numer pokoju: 012; 011

Telefon:

(22) 634 93 15
(22) 634 96 78
(22) 634 93 07
(22) 634 92 85

____________________________________________________________________

4. Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu     

Kontakt z Dyrekcją Szpitala odbywa się pod numerem telefonu: 95 742 87 00 
poprzez Sekretariat Szpitala czynny w godzinach 7.00 – 14.35.

Sprawy załatwiane są pisemnie, telefonicznie lub osobiście w Sekretariacie, w kolejności ich wpływu,  w terminach wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych ustaw.

        


                                                             Dyrektor Szpitala

                                                                    przyjmuje:

                                   interesantów, w tym w sprawach skarg i wniosków

                                                  we wtorki w godz. 8.00 - 12.00

                                                            Sekretariat szpitala :

                                                  Budynek administracji pokój nr 1

                                                             Tel. 95 742 87 00 ,

                                                             fax 95 742 87 01  ,

                                          adres e-mail:  sekretariat@obrzyce.eu

 
«« wstecz
drukuj wyślij ten link
Kwiecień
N Pn Wt Śr Cz Pt Sob
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Pogoda na dzisiaj

Zagłosuj w naszej sondzie
Poziom opieki medycznej w szpitalu oceniam jako:
Bardzo wysoki
Wysoki
Średni
Niski
Nie mam zdania
Zobacz wyniki | Głosuj
   on line: 7 odwiedzin:
© 2007 - 2017 Szpital Miedzyrzecz. All rights reserved
  
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.